Handelsbetingelser

 

Generelle oplysninger

ReShirt
CVR: 40331476

Bragesgade 20, 1.

2200 København N
kontakt.reshirt@gmail.com
30313005

 

Betaling

 

Hos os kan du betale med kreditkort.

 

Har du ikke mulighed for at betale med den form for betaling som vi modtager, så send os en e-mail på kontakt.reshirt@gmail.com eller send en besked på vores Facebook eller Instagram profil, så løser vi det på anden vis.

 

Vi tager ikke kortgebyrer.

 

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  

Fragt

Vi sender med DAO. Hvis du kun skal have en trøje, så har du mulighed for at vælge hjemmelevering, hvis du skal have mere en en vil den blive sendt til den nærmeste pakkeshop. 

Vær opmærksom på, at hvis du vælger hjemmelevering kan pakken blive omdirigeret til en pakkeshop, hvis DAO eksempelvis kan få adgang til din opgang. Du vil modtage en sms, hvis dette sker og det er dit ansvar at holde dig opdateret om hvor du så kan hente den.

Går der over en uge uden at du modtager din pakke, så spor pakkenummeret på www.dao.as, og tøv ikke med at kontakte os hvis der er problemer.

Vi benytter kun DAO, da vi har erfaringer med at det er både hurtigst, sikrest og billigst.

 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
 
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kontakt.reshirt@gmail.com eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Fortrydelse af en del af købet

 

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.


Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb eller hele købet.

 

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.


Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med mobilpay eller kontooverførsel, alt efter hvad du ønsker.
 
Vi  tilbageholder betalingen indtil vi har modtaget varen.

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

Varen sendes til:

 

Kim Ninn Bøgeholdt

Bragesgade 20, 1.

2200 København N

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Tjek altid hvad vi skriver om trøjens stand inden du køber den. Hvis trøjen har fejl som er oplyst, kan du ikke du ikke returnere trøjen som reklamation af denne årsag.

 

Varen sendes til:

 

Kim Ninn Bøgeholdt

Bragesgade 20, 1.

2200 København N

 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  
 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  
 
Personoplysningerne registreres hos ReShirt og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  
Den dataansvarlige på www.reshirt.dk er Kim Ninn Bøgeholdt.


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kontakt.reshirt@gmail.com.

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kontakt.reshirt@gmail.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk 
 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

 

 


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 31.01.2020

 

 

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Hent fortydelsesformular